بحث داغی بین چند تا از دوستانم درگرفته بود. بعضی عمیقا اعتقاد به تبلیغات کاغذی داشتند و برخی هم تبلیغات نوین با اینترنت را مناسبتر می دیدند. هر کدام هم دلایلی داشتند.

خلاصه بحث این شد که نمی توان یکی از این دو نوع تبلیغ را به طور کامل کنار گذاشت و ناچار باید هر دو را در کنار هم داشت. 

دلایل دوستانی که طرفدار تبلیغات فیزیکی بودند:

 

1- اثر گذاری در زمانهایی که فضای مجازی در اختیار نیست مانند در حین رانندگی

2- جذب طیف خاصی مانند افراد مسن

3- ارتباط موثرتر به دلیل جلوه های خاص فیزیکی

 

دلایل دوستان حامی تبلیغات اینترنتی:

 

1- قیمت ارزانتر

2- مخاطب جوانتر

3- درگیر کردن رسانه های مختلف 

 

 

خلاصه قرار شد هر دو نوع تبلیغ را در کنار هم حفظ کنیم. 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها